Rossi optimistisch ondanks negende plaats

Ook de tweede Grand Prix van 2012 was geen succes voor publiekslieveling Valentino Rossi maar de Italiaan zag wel positieve punten in een nieuwe afstelling en is ondanks het resultaat optimistisch gestemd, net als zijn teamgenoot Nicky Hayden.

Nicky Hayden en Valentino Rossi

Een 13e startplaats deed het ergste vermoeden voor de al iets bekoelde relatie tussen Valentino Rossi en Ducati maar in de race probeerde de Italiaan eens wat anders en dat pakte redelijk goed uit. De Italiaan begint wat meer vertrouwen in zijn materiaal te krijgen en is daarom optimistisch gestemd voor de komende races.

“Het positieve van de race in Jerez is dat het misschien geholpen heeft om in de komende races beter te presteren. We hebben en afstelling gebruikt die voor ons nieuw is en die gaf enkele positieve signalen. Eerst hadden we wat geprobeerd om me een vergelijkbaar gevoel als in het verleden te geven maar die werkten niet. De afstelling die we nu hebben gebruikt leek veel op die Nicky een tijdje gebruikt heeft, maar is niet hetzelfde. Ik moet er maar aan wennen dat ik ander met de motor moet rijden dan ik gewend ben. Dat zorgde er in de race voor dat ik in de eerste paar ronden terrein verloor, maar het ging niet slecht toen ik mijn ritme vond, ik kon dezelfde tijden rijden als de mannen die voor de zesde plaats streden en ik kon tot het einde blijven pushen waarbij ik in de voorlaatste ronde nog een 1’41.0 kon rijden,” vertelde Rossi. “Ik ben nu wat optimistischer voor de komende races want als ik wat beter kan rijden dan zou dat een goede basis kunnen zijn. We zullen deze afstelling dan ook komende vrijdag als eerste gaan gebruiken. Natuurlijk moeten we blijven werken en moeten we in de kwalificatie effectiever zijn zodat we verder van voren aan de race kunnen beginnen, verder moeten we de acceleratie en nog een aantal andere dingen zien te verbeteren terwijl we samen de GP12 proberen te verbeteren.”

Met een derde starplaats was de hoop op een klein Ducati succesje gevestigd op Nicky Hayden en de eerste paar ronde leek de Amerikaan dat waar te gaan maken. Hayden kon de strijd met Jorge Lorenzo, Casey Stoner en Dani Pedrosa de eerste paar ronden wel aan maar daarna was het beste van zijn banden en zakte de ‘Kentucky Kid’ terug om uiteindelijk achtste te worden.

“Het was een aantal ronden leuk. We weten dat onze motor goed is in het genereren van hitte in de banden en in de eerste paar ronden kon ik doen wat ik wilde. Tegen de tijd dat de banden van de anderen op temperatuur kwamen hadden de mijn het beste al gehad en begonnen ze grip te verliezen, vooral de voorband. Ik ging op sommige plekken wijd en de jongens kwamen me voorbij. We wisten dat het moeilijk zou worden op een droge baan,” vertelde Hayden. “Mijn afstelling was oké maar meegaan met die jongens was niet mogelijk. Het lukte om in het einde weer dichterbij Bradl te komen en de strijd met hem aan te gaan maar hij versloeg me. De achtste plaats is zeker niet ons doel , de motor heeft echter veel potentieel maar op dit moment is het gat naar de anderen nog te groot. Hopelijk hebben we in Estoril nu een droog weekend en kunnen we op zondag dichter bij de voorste rijders komen.”

Reacties

Door: Pedroby
op: maandag 30 april 2012 21:41:58

Petje af voor Nicky!! rossi blijft maar klagen en blijft maar in the picture staan bij de media maar vecht ondertussen met rijders van ducatis satellietteam..dat zou niet moeten kunnen. ook niet met problemen..dan zou rossi nog steeds een maatje te groot moeten zijn in mijn opinie. pijnlijk om hem zo te zien tobben. leuk voor ducati dat hayden liet zien dat de technici bij duc. niet gek zijn...het zit er wel degelijk in. nu nog de afstelling icm de banden onder controlle krijgen.

Door: Pirelli40
op: maandag 30 april 2012 22:07:12

Hoe drukker Rossi bezig is met veranderingen aan de Ducati, hoe harder Hayden gaat! Dat mag wel even zo blijven.

Door: Thruxton
op: maandag 30 april 2012 22:17:50

Je kan zeggen van Rossi wat je wil , maar hij kan het mooi vertellen !!!

Door: Valle46
op: maandag 30 april 2012 22:20:02

tja....

Door: VR46
op: maandag 30 april 2012 23:37:06

Ja ja,wel leuk om hier al de motogp `kenners` aan het woord te zien. Allemaal klagen,maar voorlopig heeft de helft ervan waarschijnlijk zelf nog nooit op een motor gereden en als ze het wel doen zullen ze hun reet geen eens verzetten of gaan hangen in een bocht. Wie kan er hier nu zeggen dat die negen wereld titels op zn naam heeft staan ? Presteer zelf eerst is wat voor je je oordeel over een ander klaar heb !

Door: LisanneB46
op: maandag 30 april 2012 23:59:00

@vr46 ik ben het hekemaal met je eens!! heb respect voor je medemens!! ik denk dat iedereen ervan droomt om zo te kunnen rijden (ik in ieder geval wel maar wie ben ik: een meisje van 14)! kijk eens naar zijn reacties! vergeleken met vorige week was hij dit keer heel kalm en blij zelfs! toen hij over de finish kwam zag je toen die hand naar het team?! heb je de foto's op twitter gezien na de race? wat loopt iedereen nou te klagen?! het lijkt wel voetbal!!!

Door: rikki98
op: dinsdag 1 mei 2012 8:01:47

Hoop dat rossi de.volgende race wel binnen de top 6 rijdt

Door: BlackR1
op: dinsdag 1 mei 2012 8:59:19

En toch zou ik Rossi graag eens op een honda of yam zien knallen. Mij ga je niet wijs maken dat hij ineens niet meer met een motor kan rijden. Ik denk toch dat Ducati Corse in de spiegel moet durven zien en meer naar de input van hun rijders luisteren. Vroeger moest de rijder zich aan de duc aanpassen terwijl het juist andersom moet zijn. Wat in het WSBK kan moet in de Motogp ook kunnen.

Door: bruno meoni
op: dinsdag 1 mei 2012 9:31:28

Hayden heeft even laten zien dat het wel kan,als er geen banden problemen waren was een podium mogelijk maar ja als.ducati ga gewoon verder met Hayden,dat geklaag van Rossi wordt je gewoon dood ziek van.Hayden hoor je nooit klagen.nu heeft ie Hayden zijn gegevens nodig,dus Hayden gewoon de box in tweeën delen net als Rossi bij Yamaha deed,lekker zelf doen hij weet en kan toch alles,of niet!!!!!

Door: jburgess
op: dinsdag 1 mei 2012 14:22:48

bruno,ik denk toch dat jij je wat meer moet verdiepen in de situatie bij ducati.en ook over de persoon rossi.wat je roept lijkt meer op algemene media informatie.en zoals je weet zijn de media verhalen heel vaak op sensatie belust. een voorbeeld,in de media koptekst staat,rossi baald van ducati.terwijl in het verhaal van rossi zelf daar helemaal niks van terug te vinden is.

Door: bruno meoni
op: dinsdag 1 mei 2012 16:18:01

Dat hij na de eerste race baalde van ducati zijn wel degelijk zijn eigen woorden,maar hij heeft zoveel gezeik over zich heen gehad in Italie dat hij zich nu wel even rustig houd en voorlopig bakt en blijft ook zo, en is het niet zo dat Rossi altijd zelf de madia opzoekt

Door: jburgess
op: dinsdag 1 mei 2012 16:28:20

bruno,en is het niet zo dat Rossi altijd zelf de madia opzoekt . dat is volgens mij een vraag van je.het antwoord is NEE.

Door: martijndaf
op: dinsdag 1 mei 2012 16:34:29

hey mannen ik zal mijn mening ook eens geven als een motogp fan en ook zeker een Rossi fan over Rossi hoef je niet te discuseren dat is een top rijder een aparte klasse een ware kampioen geen twijfel mogelijk MAAR als fans moet je ook het verlies van zo n grootheid onder ogen zien hij is kampioen geworden om dat hij als een malle kan sturen maar wel op een relatief makkelijke te besturen motoren zoals Honda,Yamaha. nu heeft hij de keuze gemaakt om naar DUCATI te gaan waar hij van te voren al wist dat dat juist een lastig te besturen motor is en misschien heeft vale net niet dat talent om met die motor super snel te gaan wat Stoner wel heeft. en vergeet nu niet dat ze die hele fiets veranderd hebben voor hem dus dat ze ook gewoon een grote achterstand hebben met afstelling etc ze hebben gewoon een achterstand een mega achterstand en de Nicky Hayden kan daar op dit moment waarschijnlijk iets beter mee over weg, maar goed we kunnen hier een boek over schrijven maar laten we gewoon het vertrouwen hebben in de mannen van Vale en dan komt het vanzelf goed ik heb er vertrouwen in

Door: bruno meoni
op: dinsdag 1 mei 2012 16:45:13

even dit jburgess,wie zat het hele seizoen 2007 te zeiken over Stoner en Ducati,het regelment klopte niet en mr Rossi moet ook zonodig in 2008 de zelfde banden als Stoner maar dat willen de Rossi mannen niet horen zet een keer een andere bril op

Door: martijndaf
op: dinsdag 1 mei 2012 16:48:29

bruno met jouw kan ik praten!!!! ;-)

Door: Woody
op: dinsdag 1 mei 2012 17:05:39

Nicky Hayden kon in de kwalificatie 1 snelle ronde rijden met zachte banden. In de race kan hij ook geen potten breken met de duc. Hij finishte net als in Qatar op 28 sec. van de winnaar. Zijn snelste tijd in de race was zelfs 3 tienden langzamer dan die van Rossi. Ik vind Hayden een prachtige coureur, maar hij kan met de duc ook niks klaar maken. En Rossi gaat zijn nek niet breken om 8ste te worden. Rossi rijdt met een motor waar hij niet fijn mee kan rijden, en is dan tussen de 1 en 2 sec. langzamer. Wat doet hij dan met een motor waar hij wel fijn mee kan rijden? Gewoon mee strijden voor het podium en overwinningen!

Door: jburgess
op: dinsdag 1 mei 2012 17:44:53

bruno,en hij krijgt het voor elkaar ook nog!!het verhaal rossi begint in 1996 op een aprillia RS 125R. bekijk die geschiedenis eens.elke Rossi Fan weet dat ook hier een eind aan komt.maar toch,petje af voor deze man!

Door: Romario
op: dinsdag 1 mei 2012 17:50:44

Rossi is toch zo n groot coureur. Misschien is hij er nog niet achter, maar hijn zit op een ducati. Niet alles wordt voor hem geregeld, en misschien geeft hij zijn chefmonteur wel de verkeerde gegevens door. In ieder geval zou hij eens van die yamaha-afstelling af moeten gaan. Zie iets nieuws proberen noemt hij dat. Heeft zeker naar een oude Stonerafstelling gekeken. De DRrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Door: Woody
op: dinsdag 1 mei 2012 18:05:07

Natuurlijk kijkt hij naar een oude stoner-afstelling, want die reed ook met precies dezelfde motor als waar Rossi nu mee rijdt!!!

Door: Thruxton
op: dinsdag 1 mei 2012 18:13:33

Wat weten jullie allemaal veel !! Contacten met de fabriek ??? http://www.visordown.com/motorcycle-racing-news-moto-gp/yamaha-door-not-closed-to-rossi/20561.html

Door: LisanneB46
op: dinsdag 1 mei 2012 19:52:40

Ik zie wel wat er gaat gebeuren!! rossi is een geweldige rijder dat weet iedereen!:) hij heeft een rijstijl die te soft is voor de ducati, integendeel tot stoner die een hele harde rijstijl had en daardoor ook goed met de machine over weg kon. en die geruchten over yamaha? ik weet het niet hoor hij heeft zelf en paar weken geleden nog gezegd dat hij en yamaha geen optie meer waren. eerst zien dan geloven! dat waren in Qatar de uitspraken van Rossi!! Goo Vale let us see The Doctor!!:)

Door: bruno meoni
op: dinsdag 1 mei 2012 21:36:10

Jongens maak je niet zo druk om die Rossi er komt een vervroegd einde aan ducati rossi,lekker makelijk geld verdiend en terug naar Yamaha met de sponser coca cola dan is ie weer de man en iedereen weer blij,hij is de enige die yamaha een sponser kan bezorgen

Door: LisanneB46
op: dinsdag 1 mei 2012 22:46:02

waarom kunnen ze op andere sites die in het engels zijn wel positief zijn over Vale en zijn toekomst?? en hier niet??!!! kijk eens op www.crash.net daar schrijven de echte fans pas wat!! hier is het bijna alleen maar negatief! het is net voetbal!! kom op jongens dit was pas de 2e race! ga niet te veel uit van alle persberichten maar kijk naar wat hij zelf zegt! op die site staat ook een commentaar: aan het einde van de race, zagen jullie die vinger en die hand naar barbera??!!!:) dit zijn pas de echte fans. die komen op voor hun favoriet!:) en ik ben het helemaal met ze eens!!!!:) en daar zullen het er wel meer mensen mee eens zijn!

Door: Thruxton
op: dinsdag 1 mei 2012 23:15:39

Tis toch ook leuk als Stoner of Lorenzo wint ?? Die doen toch net zo goed hun best ?? Ik ben geen lid van een sekte !! en ik wil ook niet voor lul op een speciale tribune zitten !! Ik ben een échte motorsport liefhebber !!

Door: chiel
op: dinsdag 1 mei 2012 23:56:14

Thruxton, je slaat nu de plank helemaal mis. Ik maak uit jouw woorden op dat - even als voorbeeld - alle Feijenoord supporters (of van welke club dan ook) geen echte voetballiefhebbers zijn, die zijn lid van een sekte en zitten voor *** op hun tribune. Hoe krijg je het verzonnen ?

Door: Thruxton
op: woensdag 2 mei 2012 7:04:26

Chiel , uit jouw woorden maak ik op dat je het normaal vindt dat mensen HUN eigen tribune hebben en beslist een fan of supporter moet zijn van een club of coureur om motorsport (in dit geval) mooi te vinden ! Ik vind het altijd mooi dat de beste wint !

Door: troybayliss
op: woensdag 2 mei 2012 23:11:11

Mijnheer Daf: u vergeet gemakshalve dat de Honda, maar zeker de Yamaha zo makkelijk te besturen is door het werk van Burgess/Vale. Toen deze combi de overstap maakte was er niet te eggen of ploegen met deze brommer. Moet je maar eens aan Biaggi vragen... Vale wist ook op een prive Aprilla en (Nastro Azzuro) Honda behoorlijk hard rond te gaan kan ik je verder nog melden. Stoner ging gefrustreerd bij Ducati weg omdat hij door de Bolognese ontwikkelingen ook niet goed meer met de Duc overweg kon weet je nog? Onberekenbare voorkant o.a.. Waar heb ik dat meer gehoord ??!! Daar zal zijn mysterieuze ziekte ook vast niets mee te maken hebben gehad. Ik ben het met je eens dat, hoe cliché ook, de beste mogen winnen en als het tijdperk #46 voorbij is zal ik dat met een bloedend hart moeten accepteren, maar zover is het nog niet. Het verschil in kwaliteit kan simpelweg niet ineens zo groot zijn.

Door: Romario
op: donderdag 3 mei 2012 19:47:25

De Honda en de yamaha zo makkelijk stuurden door het werk van Rossi??? Bullshit! We weten allemaal dat Honda met een goed produkt kwam daar hadden we een heleboel winnaars mee en yamaha had goed geluisterd naar de vele voorgangers van Rossi, toen men besefte dat men voor rossi niet zo door kon gaan en een nieuwe fiets moest bouwen voor diezelfde Rossi. hij stuurde toch vanaf de eerste race van Rossi naar de koppositie. het is niet alleen Rossi wat de klok slaat. De Clown met 9 titels.

Door: troybayliss
op: donderdag 3 mei 2012 20:00:36

Door deze buitengewoon waardevolle bijdrage van Romario MOET ik wel tot de conclusie komen dat ik al die jaren een amateur heb bewonderd. Ik besef nu dat Rossi eigenlijk helemaal niets kon/kan... Wat een desillusie ..... En ik maar denken dat hij door zijn talent 9 (!!!!!!!!) titels kon verzamelen, zucht ...

Door: pajeradus
op: donderdag 3 mei 2012 20:17:38

troy en romario ik weet niet van welk geb jaar jullie zijn ik ben van 1946, ik heb de tijd van de 3 nederlandse coreurs mee gemaakt van heel dichtbij en zoek die eens op op internet en kijk eens naar die tijd. ik heb het over de jaren 70/80 dat waren echte races op een stratencircuit en geen hulp electronika groetjes

Door: Thruxton
op: donderdag 3 mei 2012 20:17:39

Als de Honda en de Yamaha zo goed sturen door het werk van Burgess en Rossi zou het een fluitje van een cent moeten zijn om van de Ducati ook een goedsturende fiets te maken !!

Door: vrossi
op: donderdag 3 mei 2012 21:33:56

martijndaf heeft het bij het rechte eind, Rossi is een groot talent. Maar de feeling voor Ducati is er gewoonweg niet. De motor is volledig aangepast maar het mag nog niet baten. ik zie het zwaar in.

Door: troybayliss
op: donderdag 3 mei 2012 22:25:14

@Thruxton: Ik weet natuurlijk ook niet waarom dat niet lukt, maar je kunt toch niet zomaar zo'n conclusie trekken??!! God weet welke discussies achter de schermen gevoerd zijn over o.a. dat zgn heilige frame concept. @vrossi: het lijkt er idd op dat de combi Rossi/Ducati geen lekkere is maar het blijft een feit dat de Yamaha absoluut geen makkelijk berijdbare motor was toen #46 er aan begon. @pajeradus: Ik heb als "pikkie" nog net wat races van die heerschappen meegekregen. Dat het toen veel ruiger en moeilijker was is een feit, maar ook #46 heeft nog vrij lang zonder elektronica (iig zonder lauch- traction- en wheeliecontrol) rondgetuft en dat ging best aardig volgens mij.

Door: snel
op: vrijdag 4 mei 2012 9:26:10

@troybayliss, eindelijk iemand die ook na kan denken! @lisanne, helemaal gelijk, positiviteit blijkt hier maar weer een vreemd goed te worden voor eenieder die rossi niks vindt, waarom blijven jullie jezelf met hem bezig houden? het zal nog wel even duren voor er iemand wederom 9 wereldtitels op zijn naam heeft, iig iedereen die nu gp rijdt zal dat hoogstwaarschijnlijk niet halen dus dat wilt toch wel wat zeggen over de talenten van rossi en team, @romario, dus als ze jou op die motor hadden gezet had jij het ook makkelijk gewonnen?

Door: chiel
op: vrijdag 4 mei 2012 18:53:29

Wat het 'ontwikkelen' betreft, dat is toch een gebed zonder einde. Als elke kampioen zijn titel steeds te danken heeft aan z'n voorganger dan ontbreekt op een zeker moment elke vorm van logica en komen we uiteindelijk uit in de middeleeuwen. 9 titels = 9 titels, punt uit, dat is toch heel simpel. Die zijn echt niet uit de lucht komen vallen hoor !

Door: vrossi
op: vrijdag 4 mei 2012 21:11:43

9 titels is een prestatie opzich dat mischien de komende 10 jaar niet wordt geevenaard. maar dat neemt toch niet weg dat Rossi gegarandeerd kan presteren met een andere machine. De Yamaha was in het verleden ook de slechtste motor van het veld. dat rossi samen met burgess heeft weten te perfectioneren. maar hoelang is dat wel niet geleden??? we leven nu in het jaar 2012 mensen. de motoren van toen en nu is een compleet ander verhaal zelfs de satteliet teams zijn in staat om podiums te pakken. die motoren zijn zo goed het maakt niks meer uit of het een fabrieks fiets is. De ducati is een motor voor mensen met een grove harde rijstijl. Rossi zijn stijl is te smooth voor een te agressieve Ducati

Door: jburgess
op: vrijdag 4 mei 2012 21:28:57

pajeradus,je hebt dan beslist ook het duel schwantz verzus rainey! (hockenheim 1991) meegemaakt,waarbij schwantz ZO hard remde voor het ingaan van het motodrome,dat zn suzuki bijna doormiddenbrak.geweldig was dat en hij keek rainey ook nog eens aan zovan ,enne,zijn je remmen stuk.ha ha.ja ja,mooi was die tijd!

Door: jburgess
op: vrijdag 4 mei 2012 21:41:14

pajeradus,mn eerste GP was in 1976,francorchamps,vandaar mn Sheene favoriet.dankzij de huidige techniek is dat niet meer te vergelijken nu.wat ik heb meegemaakt is de,agostini,sheene,roberts,spencer,lawson,rainey,schwantz,doohan,rossi.periode. voor mij is de laatste periode nog niet gesloten.

Door: troybayliss
op: zaterdag 5 mei 2012 6:07:13

@vrossi: voor alle duidelijkheid: ik wilde niet zeggen dat de huidige Yamaha en Honda successen (alleen) het gevolg zijn van Rossi/Burgess. Iemand stelde dat Rossi zijn titels heeft gehaald op makkelijk te besturen fietsen. Wat ik probeerde aan te geven is dat hij daar samen met Burgess in die gevallen zelf voor heeft gezorgd... Jij blijkt zelfs te weten wat nu het probleem is; je kunt goud verdienen man!!!!

Door: chiel
op: zaterdag 5 mei 2012 8:45:52

Precies, troybayliss. De Honda was geerfd van Doohan en de Yamaha van Max, althans dat wordt beweerd. Daar trapt niet iedereen in.

Door: snel
op: zaterdag 5 mei 2012 9:30:35

op zekers troybayliss en chiel, amen! volgens sommige alhier zijn de gp wereld kampioenschappen uitsluitend te danken aan de vorige berijder van betreffende motor?

Door: Romario
op: zaterdag 5 mei 2012 15:21:59

pajeradus, lul niet zo dom. Of volg je de sport al langer dan periode Rossi!

Door: Romario
op: zaterdag 5 mei 2012 15:25:16

De honda, yamaha successen alleen maar het gevolg van Rossi/Burgess! Bullshit, een andere coureur had het ook wel gekunt. dat Rossi geval heeft alleen maar mazzel gehad, vanaf de eerste dag op een winmnende fiets. je ziet nu toch ook dathet iets minder gaat, omdat hij schijnbaar niet op een winnende fiets zit. Helaas heeft Katoh niet de tijd gehad hem echt af te drogen. En zom waren er meer pechvolgels.

Door: pajeradus
op: zaterdag 5 mei 2012 17:20:07

beste romario ik volg de races al vanaf 1970 ik heb zelf nog in mijn bromfiets tijd wedstrijdjes gereden met Bert Struik, Hans vd Heijden als die namen iets zeggen. Boetje was een leeftijd genoot van mij, vanaf het begin bij geweest. dus leer mij niks over de wegrace. gr paj

Door: troybayliss
op: zaterdag 5 mei 2012 22:19:56

Romario: ..... Zucht .....

Door: Romario
op: maandag 7 mei 2012 18:34:10

Vanaf 1970, geweldig. Ik kan er geen natte broek van krijgen. ik volg de races al vanaf 1963 en heb ook gereden. de namen die jij noemt ken ik ook en nog vele anderen. Hoezo leer mij niets over wegrace? Zijn dat redenen, waarom jij verstand moet hebben van wegrace? Dan hoef ik mij om deze bayliss geen zorgen te maken. Niet gehindert door talent of enige intelligentie. Ik dacht, dat het om kwaliteit ging, maar als ik jou verhaal zo lees gaat het om kwantiteit, verafgoding en nog meer van die onzin. ........ leer mij niets over wegrace. Wat een onzin zeg.

Door: troybayliss
op: dinsdag 8 mei 2012 1:23:16

Jij hoeft je om mij ook geen zorgen te maken Bombario, ik vermaak me regelmatig prima op een echte motor. Jij kunt je beter zorgen maken over het halen van je bromfietscertificaat als je oud genoeg bent. (O, en als je gehinderd ook gewoon met een "d" en jouw met een "w" kunt schrijven, over intelligentie gesproken...). Misschien is het een idee om de toon van je reacties iets te matigen. Niet zo lang geleden waren jouw soort reacties er de oorzaak van dat racesport.nl de mogelijkheid tot reageren uitschakelde.

Door: hondavtrsp2
op: dinsdag 8 mei 2012 19:07:05

Ha ha ha Troybayliss dat is een goeie! maar een driewieler is ook leuk ;) valt hij ook niet om.

Door: Romario
op: woensdag 9 mei 2012 16:44:31

Gaan we op tikfouten letten! Dat is echt intelligent. Als je niets beters weet, dan maar zo! Toon van je reacties matigen, jouw soort reactieser de oorzaak van..... Wat een genuil. Ga lekker op die gele tribune zitten, bij die overige clowns.

Door: jburgess
op: donderdag 10 mei 2012 21:36:24

romario,....................................................zucht.doe ons een plezier,en ga afkoelen!desnoods op die gele tribune.

Door: Isabelle 27
op: zondag 27 mei 2012 16:04:15

Wat een kleuters zeg. Romario ga zo door, eindelijk iemand, die tegengas geeft. Ik hoop dat je gelijk krijgt en niet die Rossivolgelingen.

Nieuws

zondag 21 april 2013


Uitslagen/Agenda