Nieuw logo en merchandise lijn Michael van der Mark

475

World Superbike coureur Michael van der Mark maakte eerder deze week bekend dat het tijd is voor verandering. De Pata Yamaha Official WorldSBK Team coureur neemt afscheid van zijn inmiddels bekende Magic Michael logo, een logo dat plaats gaat maken voor een nieuw ontworpen en eigentijds MVDM logo.

Het nieuwe logo zal nog deze week voor aanvang van de Nederlandse ronde van het WK Superbike op het TT Circuit Assen officieel gepresenteerd worden. Naast het nieuwe logo zal de Rotterdammer tevens een nieuwe eigen merchandise lijn op de markt gaan brengen.

Het nieuwe logo en de nieuwe merchandise van Michael van der Mark is ontworpen door oud-coureur Wim Kroegman, creatieve geest van communicatiebureau Creative Passenger in Alkmaar.

Wim: “In een lang vervlogen verleden heb ik als coureur de nodige successen behaald. Vicekampioen in de Yamaha TZ-50 Cup en 2x een Wild Card voor de TT waren voor mij daarbij hoogtepunten. In deze periode heb ik veel mensen uit de motorwereld leren kennen, waarvan sommigen inmiddels al jaren klant zijn. Zo zijn wij onder andere betrokken geweest bij verschillende uitingen voor Molenaar Racing, de Molenaar NSF100 Cup en de Yamaha R3 Cup.”

Het motorzadel is inmiddels ingeruild voor een kantoorstoel, hoewel Wim nog altijd één van de vaste instructeurs is van Wilco Zeelenbergs ‘Meet the Speed’.

Wim: “Michael heb ik leren kennen via ‘Meet the Speed’, al toen hij als klein jochie met zijn vader meekwam. Michael ontpopte zich tot een betere coureur dan ik ooit was, maar in mijn hoedanigheid als designer zag ik wel in dat ik hem zou kunnen helpen met het professioneel neerzetten van zijn imago. Zodoende ben ik al betrokken bij Michael sinds de tijd dat hij voor het Dutch Racing Team reed.”

Samen met compagnon Timber runt Wim Creative Passenger en zijn ze in staat om de meest ambitieuze en creatieve ideeën te realiseren.

Wim: “We ondersteunen onze klanten met het versterken van hun merk, door bijvoorbeeld het design van logo’s en complete huisstijlen, het bedenken van concepten en het ontwikkelen van websites en gecompliceerde applicaties. We proberen altijd te doorgronden wat de drijfveer achter onze klanten is, wat ze bijzonder maakt, om dat vervolgens te vangen in een sterk concept.”

Creative Passenger richt zich voornamelijk op het hogere segment en kan onder meer Yamaha Motor Nederland en Rob Verlinden Exclusieve Tuinen tot zijn klantenkring rekenen.

Wim: “Vanuit onze studio in Alkmaar zijn we elke dag weer druk, bevlogen en ambitieus. Wat dat betreft is er eigenlijk niet eens zoveel veranderd sinds de tijd dat ik zelf vol geestdrift achter de kuip van mijn motor gebogen zat.”

Benieuwd naar wat Creative Passenger voor jou kan betekenen? Neem dan contact op via www.creativepassenger.com