Het is weer voornamelijk geel in de kop van het veld. De beide Ten kate mannen waren het snelst in deze 2e vrije training, gevolgd door Fujiwara en het blauw/zwart/geel van de Yamaha Foret. Neerlands glorie zit een stuk verder voorin dan gisteren, met een 8e tijd (1’39.178). Parkes noteerde een 1’38.40. De wind, die gisteren en hoop rijders parten speelde, is waarschijnlijk dus wat gaan liggen.
vdGoorberh in actie tijdens de trainingen van gisteren (foto: Yamaha Racing)
De trots van onze zuiderburen zit met een 10e tijd niet ver bij vdGoorbergh vandaan.
De enkele Triumph die dit weekeinde meerijdt heeft net als de rest wel wat tijd gevonden, maar nog maar weinig posities.
Hekkesluiters zijn, net als gisteren, de Isra‘lisch rijders Yaron en Eli, die zo’n 8 seconden tekort komen op de nummer ÂŽÂŽn.
rijder | motor | tijd | |||
1 | |
Parkes Broc | |
17 | 1’38.040 |
2 | |
Muggeridge Karl | |
17 | 1’38.239 |
3 | |
Fujiwara Katsuaki | |
16 | 1’38.916 |
4 | |
Foret Fabien | |
17 | 1’38.967 |
5 | |
Curtain Kevin | |
15 | 1’39.009 |
6 | |
Corradi Alessio | |
10 | 1’39.030 |
7 | |
Charpentier SÂŽbastien | |
17 | 1’39.038 |
8 | |
Vd Goorbergh Jurgen | |
16 | 1’39.178 |
9 | |
Kellner Christian | |
15 | 1’39.299 |
10 | |
Daemen Werner | |
18 | 1’39.345 |
11 | |
Lanzi Lorenzo | |
17 | 1’39.627 |
12 | |
Kirmeier Tobias | |
17 | 1’40.063 |
13 | |
Chambon StÂŽphane | |
18 | 1’40.084 |
14 | |
Neukirchner Max | |
15 | 1’40.284 |
15 | |
Cruciani Stefano | |
14 | 1’40.294 |
16 | |
Iannuzzo Vittorio | |
17 | 1’40.405 |
17 | |
Carrasco Victor | |
17 | 1’40.435 |
18 | |
Jones Craig | |
18 | 1’40.470 |
19 | |
Sacchetti Denis | |
15 | 1’40.542 |
20 | |
Le Grelle Sebastien | |
19 | 1’40.641 |
21 | |
Baiocco Matteo | |
18 | 1’40.680 |
22 | |
Fores Javier | |
18 | 1’40.730 |
23 | |
Tortoroglio Walter | |
15 | 1’40.786 |
24 | |
Andersen Kai Borre | |
13 | 1’40.836 |
25 | |
Tode Arne | |
23 | 1’41.241 |
26 | |
Bussei Giovanni | |
17 | 1’41.268 |
27 | |
Lagrive Matthieu | |
16 | 1’41.891 |
28 | |
Salinger Yaron | |
10 | 1’46.497 |
29 | |
Chen Eli | |
14 | 1’46.784 |