Ik had een goed gevoel met de motor en kon met een tijd van 1Õ44ÕÕ5 naar de 21ste plek rijden. Wel merkte ik dat er wat problemen waren met het uitkomen van de bochten. Na wat overleg hebben we een en ander aangepast en moest het probleem verholpen zijn voor de tweede kwalificatie.
<div>Tijdens de tweede kwalificatie merkte ik dat het uitkomen vele malen beter ging en ik ging dan ook steeds sneller rond. Na een bezoek aan de pitsstraat heb ik twee rondes aangezet en wist ik een supertijd van 1Õ42ÕÕ9 te rijden. Hiermee was iedereen waanzinnig tevreden. Met dit gevoel gingen dan ook de race van zondag tegemoet.</div>
<div><strong>Zondag 25 september </strong></div><div>Racedag! Na de vorige race iets te enthousiast van start te zijn gegaan, ging het deze keer iets te rustig.</div><div>Hierdoor verloor ik een paar plaatsten. Ik wist deze gelukkig snel goed te maken en haalde ronde na ronde steeds meer tegenstanders in. Op weg naar een plek in de punten hoorde ik een raar geluid int de motor er tikte iets in het motorblok. Na vijf rondes kwam ik bij de Bult en wilde terug-schakelen, maar dat was bijna onmogelijk. Het lukte me nog een keer maar toen hoorde ik een enorm gekraak. Ik besloot om de motor aan de kant te zetten. Jammer van de race, maar ik ben wel superblij met de progressie die het team en ik tijdens deze race weer hebben gemaakt!</div><div><br /></div><div>Sponsors, fans en iedereen die het mogelijk maakte om mij te laten racen: super bedankt! In het bijzonder Hein Könings van Dévak. Bedankt!</div><div><br /></div>