Sanoma Men's Magazines verwerft aandeel in MOTORbeurs

70

Sanoma Men’s Magazines, Nederlands grootste uitgeverij van mannenbladen, waaronder Sportweek, Autoweek, Nieuwe Revu, Panorama, Moto 73 en Motor Magazine, heeft een aandeel van 30% verworven in de grootste motorbeurs van Nederland, MOTORbeurs Utrecht. De participatie past in het beleid van de uitgeverij om van de bestaande tijdschriften multimediale merken te maken. Voor VNU Exhibitions past de samenwerking met Sanoma in het streven om de publieksbeurzen door middel van samenwerking met sterke mediapartners een extra groeiimpuls te geven.

De 20ste MOTORbeurs UTRECHT wordt gehouden van donderdag 26 tot en met zondag 29 februari 2004 in de Jaarbeurs Utrecht. De MOTORbeurs geldt traditioneel als de opening van het Nederlandse motor(sport)seizoen en is in de loop der jaren uitgegroeid tot een evenement met ruim 100.000 bezoekers.







Op een beursvloer van 54.000 vierkante meter laten meer dan 375 standhouders alles zien op het gebied van motoren, motorkleding, laarzen, onderdelen en accessoires. Een belangrijk onderdeel van het evenement is het aanbod van tweedehands motoren. Daarnaast kan de bezoeker informatie krijgen over (verre) motorreizen, financieringen, verzekeringen en verder alles wat maar enigszins te maken heeft met motorrijden.